Ważne informacje
Najczęściej zadawane pytania przy składaniu rezerwacji, płatności i rezygnacji.
1Czy i kiedy dostanę od Państwa potwierdzenie otrzymania przelewu?
Z powodu zbyt dużej ilości wpłat nie wysyłamy potwierdzenia otrzymania zaliczki od klientów.
2Jak długo musze czekać na potwierdzenie rezerwacji?
Potwierdzenie rezerwacji wysyłamy na ogół do 2 dni roboczych. W przypadku rezerwacji na następny dzień, w tym samym dniu. W przypadku odległych terminów, nawet do 2 tygodni.
3Czy dostanę informację dot. spotkania?
Tak, taką informację otrzymasz drogą mailową lub smsową, w zależności od atrakcji.
4Co w przypadku niepogody, deszczu lub burzy; czy mogę zrezygnować z rezerwacji?
Posiadamy 3 rodzaje warunków rezygnacji w zależności od oferty:
- SUPER ELASTYCZNA możesz zrezygnować na 24h przed planowaną atrakcją, bez podania przyczyny. Otrzymasz 100% wpłaty.
- UMIARKOWANA. Mniej niż 14 dni przed uzgodnioną datą rozpoczęcia usługi, jest uważane za anulowanie w ostatniej chwili i zwrot pieniędzy nie będzie możliwy
-RESTRYKCYJNA Poniżej 45 dni przed uzgodnioną datą rozpoczęcia usługi, jest uważane za anulowanie w ostatniej chwili i zwrot pieniędzy nie będzie możliwy.
5Czy cena zawiera ubezpieczenie?
Tak, podstawowe ubezpieczenie NNW, w ofertach z wyjazdami zagranicznymi.
6Jak przygotować się na atrakcję i co zabrać ze sobą?
Pod każdą ofertą w sekcji Najważniejsze Informacje dowiesz się wszystkiego na temat danej atrakcji.